verlof

Verlof

U kunt verlof voor bijzondere omstandigheden aanvragen voor uw kind(eren). Bijvoorbeeld voor een huwelijk van ouders of grootouders. U dient dit minimaal 6 weken van tevoren aan te vragen met een verlofformulier. Dit is op te vragen bij de directeur of u kunt het formulier downloaden van de site www.achtbaanschool.nl. De directeur beslist of uw verzoek gehonoreerd wordt. Een verzoek om verlof in verband met belangrijke omstandigheden moet vergezeld worden van bijvoorbeeld een medische verklaring of een huwelijksaankondiging. Volgens de leerplicht mag de directeur voor extra vakantiedagen geen verlof toekennen. De school wordt geacht om zich hieraan te houden. Door de leerplichtambtenaar kan de school gecontroleerd worden.

U kunt hier het formulier downloaden om verlof aan te vragen. Lever het ingevulde verlofformulier in bij de directie.

Ziekmelden

Als uw kind ziek is of naar de dokter/tandarts moet, verzoeken wij u om dit voor 8.30 uur aan ons te melden via de Parro-app of via telefoonnummer 0344-612410. Ziekmeldingen worden door ouders/verzorgers gedaan en niet door broertjes of zusjes.